CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, March 09, 2010

Lazy Bum

I have trying to upload pictures since yesterday, but failed. Tah ape masalah problemnya..

Thot of putting up Nazif's picture..hish..terus merudum mood nak menulis. Lately tahap kemalasan adalah pada tahap maksimum..Can I blame it on pregnancy hormones? Wakaka...

Oh I welcome any tips on how to motivate your child to brush their teeth. Lately with my sensitive nose, I can smell Nazif's mouth was a tad too smelly in the morning. I have tried using the baby toothbrush, but end up my finger being bitten. Then I bought him a toddler toothbrush and the latest I bought the Pureen tooth paste ..dgn harapan ada rasa strawberi, dia akan bukak mulut..but no..no..didak berjaya..

Then I read about Spiffies BabyToothWipes here. But then, did anybody knows where can I get it here?



1 apples:

MQ

kalo anak suka menggigit mmg susah la kot nak pakai brush yg masuk jari tu..in my case, i paksa je bukak mulut dan tonyoh dgn silicone brush tu..tough love, huh! and i use kodomo lion strawberry..sekarang tgh ajar mcm mana nak kumur plak..so far dia main telan je air n ubat gigi..

wipes tu mmg tak de kat sini..dah survey merata tak de..I started brushing his teeth before he's even 1 year old..kdg2 bila I gosok gigi sendiri, dia berdiri kat depan toilet n tgk..I pon buat2 la mcm fun gosok gigi ni..so maybe cara tu membantu utk dia tau yg semua org kena gosok gigi..haha..