CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 21, 2011

Saya Mahu Macaron Dari Blog Dalissa Sweet Treat

Agak pelik ke tajuk blog saya hari ni? Dengan bahasa Melayu lagi..hehehe..kalo dulu hari rabu sekolah saya buat English day, apa kata saya buat Hari Bahasa Melayu pulak utk blog saya?



Ops..dah melalut ke laut pulak..

Bukan apa, semlm siap termimpi-mimpi lagi pasal macaron ni..tak lena tido saya dibuatnya. Perkara pertama saya nak bagitau, saya ni tak pernah lah lagi merasa macaron ni ( ketinggalan keretapi sungguh saya nih), .tapi rupa dia alahai..sgt lah comel, bulat-bulat..nak-nak bila berkaler-kaler tu..aduh..sungguh tangkap leleh..( adekah ini salah satu sbb baby Naqib saya, asyik menjejes jer air liur dia?)
 
Dari blog kawan saya
Dari blog kawan saya jugak
Yang membuatkan saya boleh termimpi tu, sbb dah dua hari saya asyik terserempak dgn entry pasal macaron ni satu, kat FB, satu lagi kat blog kawan sekolah saya..yg kat FB tu buat koleksi membeli...agaknya dia pun terkena sampukan macaron macam saya jugak.. yg kat blog kawan, dia ambik gambar dia jumpa Laduree punya gerai kat airport Dublin..oh ada lagi satu blog kawan saya jugak..dia dapat free sample dr Dalissa Sweet Treat blog..

Atas sebab di atas lah..saya rasa kemungkinan besar dlm masa terdekat ni saya terpaksalah saya mengorder macaron utk hilangkan rasa kempunan saya ni.. tapi lebih manis kalo ada orang belanja kan..kenyit kenyit mata dekat sang somi..
 
*********

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

**********

6 apples:

Anonymous

ida! kemaruk jugak ke?
silalah order.. hehe

AppleCrux

k-lynn: sedap tak? harapnya tak manis sgt..

nur

menariknye.. kalerful lagi.. nak jugak!!

JOM KE: ALL IN ONE

good luck ye..

Kakzakie Purvit

Kakak pun tak pernah rasa. Cubalah tanya kawan tu apa resepinya dah dapat masuk N3. Nanti bolehlah kakak intai-intai....:)

AppleCrux

nur & Kakazakie : Tak menyempat lagi nak order...tuan punya blog tu tgh sibuk

juanita

Memang sedap ker? tingin nak rasa

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/