CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, March 18, 2011

Saya Mahu Seminar Percuma Dari Genius Baby On Board

Sebelum pertandingan ini ditutup, saya mahu mencuba satu lagi artikel untuk pertandingan ini.


Semenjak ada anak ni memanglah impian saya untuk memberikan yang terbaik dari segala segi, dari penyediaan fizikalnya, pendidikannya, perhatian, memantau perkembangan mental dan rohani dan banyak lagi. Tapi sebagai seorang Mummy yang berkerjaya, memang perkara ini adalah satu cabaran. Anak -anak dihantar ke taska dan untuk mengharapkan para penjaga memberikan pendidikan awal kepada mereka adalah satu perkara yang membebankan pada saya. Jadi, untuk siapa diharapkan lagi kalau bukan saya dan suami untuk melakukannya. Walaupun payah, tapi masa itu harus di cari.

Dan dalam banyak-banyak blog yang saya pernah layari, saya memang tertarik dan kagum dengan pemilik blog Genius Baby on Board. Kalau boleh, sedaya mungkin saya ingin melakukan aktiviti-aktiviti yang dapat merangsang anak-anak saya. Tapi, dengan membaca sahaja blog tersebut rasanya tidak cukup..bak kata pepatah saya, kalau nak belajar, biarlah berguru..

Oleh itu, sebagai langkah untuk lebih motivasi kepada diri sendiri untuk menyediakan diri untuk pembelajaran awal anak-anak..dan saya harap saya masih tidak terlambat ( yang sulung sudah 2 tahun 10 bulan , yang kedua 6 bulan) saya nak SEMINAR PERCUMA dari GBOB!!

Kenapa percuma?

Sebab siapa yang tak suka dapat benda percuma kan??? Hehehhe..
 ******

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack